З цієї статті ви дізнаєтесь як вибрати сервісний центр Apple для ремонту MacBook, iMac, iPhone та іншої яблуневої продукції. Поломка техніки — це завжди неприємність, але вирішити проблему легше, коли знаєш де можна відремонтувати або замінити її швидко та якісно. Отож, про переваги та недоліки сервісних центрів, підводні камені з якими ви можете стикнутись, та що служить показником якості — далі у ексклюзивній публікації на mac.org.ua!
Почнемо з того, що у розумінні наших співвітчизників, існують лише два типи сервісних центрів, або як їх ще називають “майстерень” по ремонту техніки: офіційний сервіс, і неофіційний. Забігаючи наперед, зазначимо, що це розповсюджена помилка, яка може перешкодити правильному вибору. Отож, давайте окремо розглянемо види сервісних центрів.
“Офіційний” сервісний центр Apple
На самому початку доведеться вас засмутити — в Україні не існує офіційного сервісу Apple!
Є лише авторизовані сервісні центри, які виступають партнерами виробника, при чому таких виробників зазвичай багато. Тобто у одній і тій же майстерні ремонтуюється техніка різноманітних брендів. Така практика, як у цілому принцип роботи авторизованого партнера, призводить до певних особливостей процесу ремонту і обслуговування.
Особливості авторизованого сервісу Apple:
Висновки
Авторизовані сервісні центри — це майстерні, що отримали певний сертифікат виробника техніки. Він надає їм авторитетності, адже багатьох користувачів приваблює “офіційний” статус сервісу, тобто надійність, оригінальні запчастини, тощо. Крім того, при наявності українських документів, тут можна отримати безкоштовний гарантійний ремонт.
Але слід пам’ятати, що у випадку негарантійного обслуговування, вас очікує досить висока ціна модульного ремонту та зазвичай довгі строки виконання замовлення. У випадку, якщо сервісний цент обслуговує техніку різних брендів, тобто не має вузької спеціалізації — існують ризики неточно встановленого діагнозу. Як результат — формальний ремонт, що не вирішить проблему. Про те чим відрізняються неавторизовані майстерні розповімо у наступному пункті.
Незалежний (неавторизований) сервісний центр Apple
Як ми з’ясували у попередньому розділі — в Україні немає офіційних сервісних центрів Apple, є лише авторизовані сервіси, та не авторизовані. Зараз піде мова саме про центри без авторизації, тому давайте відразу визначимо які компанії ввійдуть у цей список. Адже окремий майстер, що ремонтує техніку вдома, теж може назвати себе неавторизованим сервісним центром! Але нас цікавлять лише відомі компанії, що давно існують на ринку, мають облаштовані майстерні з спеціальним обладнанням, кваліфікований персонал, власний склад запчастин та ін.
Головною відмінністю неавторизованих центрів від авторизованих — є відсутність відповідного сертифіката виробника.
Відсутність авторизації — зовсім не показник нижчої якості обслуговування та ремонту.
Не секрет, що іноді такі сервіси мають більш кваліфікований персонал, потужніше обладнання та інші переваги. Усе тому, що на відміну від авторизованих центрів, які завжди мають прив’язаних офіційною українською гарантією клієнтів, неавторизовані можуть розраховувати лише на свій успішний імідж та схвальні відгуки. Якість, швидкість та універсальність, дає змогу їм успішно конкурувати з “офіціалами”.
Особливості неавторизованого сервісу:
Висновки
Неавторизовані сервісні центри — це компанії, які не мають офіційної сертифікації Apple. Проте, у більшості випадків це ніяк не впливає на якість надання послуг, часто вони виконуються навіть оперативніше, якісніше та дешевше ніж у “офіціалів”. За визнанням самих засновників таких сервісів, вони просто не вбачають сенсу отримувати офіційний статус, адже це не надає переваг ні майстерні, ні її клієнтам. Сперечатися з цього приводу не будемо, нагадаємо лише факти.
У неавторизованих сервісних центрах є можливість провести компонентний ремонт, що значно дешевше модульної заміни. Вони більш універсальні, тобто надають широкий спектр послуг: від ремонту техніки, до встановлення і налаштування програмного забезпечення. Вузька спеціалізація під Apple, дає можливість ставити точні діагнози поломок, ефективно усувати їх. Але при усьому цьому, слід ретельно поставитися до вибору такого сервісу, звернути увагу на його історію, рік заснування, відгуки та рекомендації. Зверніть увагу, що солідні сервісні центри мають підмінний фонд техніки, тобто на час ремонту, ви отримаєте у користування ноутбук чи телефон компанії.
Вибір сервісного центру Apple
Прийшов час підвести підсумки щодо питання: який сервіс кращий? На це немає одностайної відповіді, але існують дієві рекомендації. Отож, друкуємо декілька порад:
- Пам’ятайте, що якщо ви не маєте офіційного пакету українських документів на пристрій Apple, то безкоштовно відремонтувати його у авторизованому сервісному центрі не вдасться. Будуть доступні лише платні послуги на загальних підставах;
- У авторизованих сервісах вам запропонують модульний ремонт, тобто повну заміну блоку запчастин. При чому у зв’язку з обслуговуванням різних брендів, спеціаліст центру може неточно встановити несправність, або не побачити “повної картини”. Тому бажано якомога точно описати симптоми, наполягати на поглибленій діагностиці;
- Ціни у авторизованих сервісах вищі ніж у незалежних майстернях, а строки зазвичай довші. Це безперечно мінус, проте слід визнати що у них діють єдині корпоративні стандарти обслуговування і контролю;
- Незалежні (неавторизовані) сервісні центри можуть запропонувати набагато вигідніші умови ремонту та обслуговування техніки. Але варто обирати лише відомі, авторитетні майстерні, що працюють з оригінальними запчастинами, мають кваліфікований персонал;
- Неавторизовані сервіси, крім модульного, виконують також компонентний ремонт, що набагато дешевше і виправдано при мілких пошкодженнях. Наприклад, при згоранні струмопровідних доріжок на платі — їх відновлять, замість повної заміни плати;
- Такі сервіси більш універсальний у порівнянні з “офіційними”. Звернувшись з питанням ремонту, ви також легко можете замовити встановлення програмного забезпечення, налаштування, тощо;
- Щодо програм заміни, можна звертатися до будь якого сервісу, головне щоб у ньому були налагоджені процеси гарантійного обміну;
- І нарешті — головним критерієм вибору залишається не наявність або відсутність авторизації, а заслужена роками репутація сервісу. Тож поцікавтесь історією компанії, прислухайтесь до відгуків та рекомендацій знайомих і друзів!