Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

З цієї статті ви дізнаєтесь як вибрати сервісний центр Apple для ремонту MacBook, iMac, iPhone та іншої яблуневої продукції. Поломка техніки — це завжди неприємність, але вирішити проблему легше, коли знаєш де можна відремонтувати або замінити її швидко та якісно. Отож, про переваги та недоліки сервісних центрів, підводні камені з якими ви можете стикнутись, та що служить показником якості — далі у ексклюзивній публікації на mac.org.ua!

Почнемо з того, що у розумінні наших співвітчизників, існують лише два типи сервісних центрів, або як їх ще називають “майстерень” по ремонту техніки: офіційний сервіс, і неофіційний. Забігаючи наперед, зазначимо, що це розповсюджена помилка, яка може перешкодити правильному вибору. Отож, давайте окремо розглянемо види сервісних центрів.


“Офіційний” сервісний центр Apple

На самому початку доведеться вас засмутити — в Україні не існує офіційного сервісу Apple!

Є лише авторизовані сервісні центри, які виступають партнерами виробника, при чому таких виробників зазвичай багато. Тобто у одній і тій же майстерні ремонтуюється техніка різноманітних брендів. Така практика, як у цілому принцип роботи авторизованого партнера, призводить до певних особливостей процесу ремонту і обслуговування.

Особливості авторизованого сервісу Apple:


Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

Авторизовані центри Apple у більшості випадків практикують модульний, або блочний ремонт. Це означає, що при мінімальній несправності деталі, вона замінюється повністю, або навіть у блоці з іншими запчастинами. Наприклад, при пошкоджені матриці MacBook, власнику буде запропоновано замінити повністю екранний блок ноутбуку. Або, при корозії, згоранні декількох конденсаторів, транзисторів – повну заміну материнської плати.

Таких прикладів можна навести багато. З однієї сторони, цей підхід виправданий у випадку сильного пошкодження запчастини, з іншої — надто дорогий, коли справа стосується мілких поломок, які можна виправили за допомогою компонентного ремонту. Принцип модульного ремонту накладає відбиток також на строки виконання робіт. Адже у сервісі може не виявитись у наявності потрібної деталі, тому доведеться очікувати її доставку.


Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

Одним з недоліків центрів без вузької, “брендової” спеціалізації, може бути не завжди компетентний та точний діагноз несправності пристрою. У багатьох випадках, проблема з якою звернувся клієнт, викликана прихованими чинниками, які важно визначити неспеціалісту. Простий приклад: у користувача виникли проблеми з магнітним конектором MagSafe. У сервісі йому можуть замінити кабель зарядки, але насправді причина полягає у несправній платі powerboard, яка пошкодить і новий конектор. Отже користувачу невдовзі доведеться знову стикнутись з тією ж проблемою.

Тому особливо важливо найдетальніше описувати проблему з якою ви звертаєтесь, на етапі діагностики переконатися, що причина несправності знайдена. Пам’ятайте, що часто здавалось би явні причини поломки, можуть виявитися помилковими, а ремонтувати потрібно зовсім інше.


Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

Існує думка, що замінити дефектні запчастини Apple по гарантії можна лише у авторизованому центрі. Насправді це не так, адже гарантія Apple є міжнародною, тобто будь який власник “яблуневої” продукції має право на участь в програмах обміну, та інших можливостях. Таким чином, і неавторизовані сервісні центри, що мають налагоджені зв’язки безпосередньо з виробником, можуть допомогти з гарантійним обміном, або іншими програмами.

Щодо безкоштовного ремонту техніки по гарантії у авторизованому сервісі, то він може бути виконаний, але за умови наявності у власника усіх офіційних українських документів. Тобто, якщо пристрій був офіційно придбаний у авторизованому українському магазині Apple. Щоправда ця перевага досить сумнівна, адже великі неавторизовані дилери видають власну гарантію, по якій покупець також має право на безкоштовний ремонт, або заміну техніки.

Висновки

Авторизовані сервісні центри — це майстерні, що отримали певний сертифікат виробника техніки. Він надає їм авторитетності, адже багатьох користувачів приваблює “офіційний” статус сервісу, тобто надійність, оригінальні запчастини, тощо. Крім того, при наявності українських документів, тут можна отримати безкоштовний гарантійний ремонт.

Але слід пам’ятати, що у випадку негарантійного обслуговування, вас очікує досить висока ціна модульного ремонту та зазвичай довгі строки виконання замовлення. У випадку, якщо сервісний цент обслуговує техніку різних брендів, тобто не має вузької спеціалізації — існують ризики неточно встановленого діагнозу.  Як результат — формальний ремонт, що не вирішить проблему. Про те чим відрізняються неавторизовані майстерні розповімо у наступному пункті.


Незалежний (неавторизований) сервісний центр Apple

Як ми з’ясували у попередньому розділі — в Україні немає офіційних сервісних центрів Apple, є лише авторизовані сервіси, та не авторизовані. Зараз піде мова саме про центри без авторизації, тому давайте відразу визначимо які компанії ввійдуть у цей список. Адже окремий майстер, що ремонтує техніку вдома, теж може назвати себе неавторизованим сервісним центром! Але нас цікавлять лише відомі компанії, що давно існують на ринку, мають облаштовані майстерні з спеціальним обладнанням, кваліфікований персонал, власний склад запчастин та ін.

Головною відмінністю неавторизованих центрів від авторизованих — є відсутність відповідного сертифіката виробника.

Відсутність авторизації — зовсім не показник нижчої якості обслуговування та ремонту.

Не секрет, що іноді такі сервіси мають більш кваліфікований персонал, потужніше обладнання та інші переваги. Усе тому, що на відміну від авторизованих центрів, які завжди мають прив’язаних офіційною українською гарантією клієнтів, неавторизовані можуть розраховувати лише на свій успішний імідж та схвальні відгуки. Якість, швидкість та універсальність, дає змогу їм успішно конкурувати з “офіціалами”.

Особливості неавторизованого сервісу:


Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

На відміну від “офіційних” сервісних центрів, неавторизовані майстерні надають послуги компонентного ремонту. Це означає, що ремонту підлягають лише пошкоджені ділянки або окремі компоненти, а не цілий блок. Для кращого розуміння, давайте розглянемо приклад. Якщо у авторизованому сервісі діагностують несправність окремих транзисторів, конденсаторів, або струмопровідних доріжок на материнській платі комп’ютера, власнику запропонують замінити повністю всю плату. А у неавторизованому центрі, проведуть заміну саме пошкоджених конденсаторів, пропайку доріжок, тощо. Звичайно це буде набагато дешевше повної заміни модуля. Хоча і її за бажанням можна провести.

Зазначимо, що компонентний ремонт потрібно проводити лише у професійних сервісних центрах, що мають у розпорядженні спеціальне обладнання та досвідчених інженерів. Такі сервіси працюють лише з оригінальними запчастинами Apple, дають гарантію на проведені роботи. Зверніть увагу на те, як давно існує компанія на ринку, її місцезнаходження, відомість, рекомендації. Це якраз той випадок, коли ремонтувати дорогий MacBook, або iMac у майстерні, що знаходиться у підвалі житлового будинку десь на околиці міста — точно не варто!


Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

Так склалося, що незалежні сервісні центри Apple рідко поєднують свою професійну діяльність з іншими брендами, тобто займаються лише “яблуневою” технікою. Взагалі, це досить виправдана позиція. Продукція Apple дуже вирізняються серед іншої, як конструктивними особливостями, так і програмним забезпеченням. Досить складно одному і тому ж інженеру, успішно ремонтувати пристрої різних брендів. Те ж саме стосується запчастин, компонентів, аксесуарів, та інших нюансів.

Вузька спеціалізація дає змогу спеціалістам сервісу проводити глибоку діагностику пристрою, давати компетентну консультацію. Адже команда, що, наприклад, займається ремонтом MacBook вже на протязі десяти років, звичайно доконало знає про всі можливі несправності та приховані дефекти. Таким чином, завітавши до хорошого сервісного центра, ви отримаєте найбільш професійне відношення, вивчення проблеми, ефективний результат. Особливої уваги заслуговує широка універсальність сервісу: від механічного ремонту, до встановлення і налаштування операційної системи і програм.

Та як і у попередньому пункті, ці переваги стосуються лише великих і успішних сервісів. Звернувшись до невідомих, “кустарних” майстерень, ви ризикуєте отримати прямо протилежне!


Reviewed by:
Rating:
5
On 31 Травня, 2016
Last modified:4 Липня, 2016

Summary:

Незалежно від статусу авторизованого, чи неавторизованого партнера Apple, сервісні центри можуть проводити гарантійну заміну дефектних деталей та компонентів техніки. Як ми згадували раніше, міжнародна гарантія Apple діє на усі “яблуневі” пристрої, далі справа лише за налагодженими зв’язками майстерні з корпорацією. Іноді буває, що “неофіційні” сервісні центри набагато оперативніше проводять гарантійні заміни деталей, крім того не вимагають українських документів. Крім того вони можуть сприяти власникам взяти участь у інших програмах корпорації, наприклад “заміна пошкодженого iPhone на новий”, та ін.

Висновки

Неавторизовані сервісні центри — це компанії, які не мають офіційної сертифікації Apple. Проте, у більшості випадків це ніяк не впливає на якість надання послуг, часто вони виконуються навіть оперативніше, якісніше та дешевше ніж у “офіціалів”. За визнанням самих засновників таких сервісів, вони просто не вбачають сенсу отримувати офіційний статус, адже це не надає переваг ні майстерні, ні її клієнтам. Сперечатися з цього приводу не будемо, нагадаємо лише факти.

У неавторизованих сервісних центрах є можливість провести компонентний ремонт, що значно дешевше модульної заміни. Вони більш універсальні, тобто надають широкий спектр послуг: від ремонту техніки, до встановлення і налаштування програмного забезпечення. Вузька спеціалізація під Apple, дає можливість ставити точні діагнози поломок, ефективно усувати їх. Але при усьому цьому, слід ретельно поставитися до вибору такого сервісу, звернути увагу на його історію, рік заснування, відгуки та рекомендації. Зверніть увагу, що солідні сервісні центри мають підмінний фонд техніки, тобто на час ремонту, ви отримаєте у користування ноутбук чи телефон компанії.


Вибір сервісного центру Apple

Прийшов час підвести підсумки щодо питання: який сервіс кращий? На це немає одностайної відповіді, але існують дієві рекомендації. Отож, друкуємо декілька порад:

  • Пам’ятайте, що якщо ви не маєте офіційного пакету українських документів на пристрій Apple, то безкоштовно відремонтувати його у авторизованому сервісному центрі не вдасться. Будуть доступні лише платні послуги на загальних підставах;
  • У авторизованих сервісах вам запропонують модульний ремонт, тобто повну заміну блоку запчастин. При чому у зв’язку з обслуговуванням різних брендів, спеціаліст центру може неточно встановити несправність, або не побачити “повної картини”. Тому бажано якомога точно описати симптоми, наполягати на поглибленій діагностиці;
  • Ціни у авторизованих сервісах вищі ніж у незалежних майстернях, а строки зазвичай довші. Це безперечно мінус, проте слід визнати що у них діють єдині корпоративні стандарти обслуговування і контролю;
  • Незалежні (неавторизовані) сервісні центри можуть запропонувати набагато вигідніші умови ремонту та обслуговування техніки. Але варто обирати лише відомі, авторитетні майстерні, що працюють з оригінальними запчастинами, мають кваліфікований персонал;
  • Неавторизовані сервіси, крім модульного, виконують також компонентний ремонт, що набагато дешевше і виправдано при мілких пошкодженнях. Наприклад, при згоранні струмопровідних доріжок на платі — їх відновлять, замість повної заміни плати;
  • Такі сервіси більш універсальний у порівнянні з “офіційними”. Звернувшись з питанням ремонту, ви також легко можете замовити встановлення програмного забезпечення, налаштування, тощо;
  • Щодо програм заміни, можна звертатися до будь якого сервісу, головне щоб у ньому були налагоджені процеси гарантійного обміну;
  • І нарешті — головним критерієм вибору залишається не наявність або відсутність авторизації, а заслужена роками репутація сервісу. Тож поцікавтесь історією компанії, прислухайтесь до відгуків та рекомендацій знайомих і друзів!