Попри заяви представників Apple, що техніка оснащена чіпом T2 може бути відремонтована лише у офіційних сервісних центрах, практика це спростовує. Нагадаємо, що корпорація розповсюдила документ, у якому сказано, що після ремонту пристрій повинен бути продіагностуваний проприєтарним ПО AST 2 з підключенням до серверу. Спеціалісти iFixit вирішили перевірити, чи насправді нові Макбук Про захищені від “стороннього” втручання. У своєму блозі експерти компанії так прокоментували політику Епл:
“AST 2 надається тільки магазинам Apple і дуже небагатьом обраним «авторизованим постачальникам послуг Apple» (AASP), що знаходяться під суворою конфіденційністю і мають ділові контракти, які регламентують усі процеси ремонту та заміни. Це обмеження залишає незалежні майстерні осторонь, не кажучи вже про тих з нас, хто звик ремонтувати техніку власноруч”.
Щоб перевірити нову вимогу, спеціалісти iFixit придбали новий MacBook Pro 2018 року, розібрали його і поміняли місцями дисплеї з іншим пристроєм такої ж моделі. Після цього ремонту обидва MacBook Pro функціонували нормально — навіть при оновленні до Mojave. Після цього успіху інженери iFixit поміняли місцями системні плати між MacBook Pro — результати виявилися тими ж. Це свідчить, що незалежний ремонт все ще можливий, принаймні на цю мить.
В кінцевому рахунку, iFixit пояснює, що, хоча Apple виклала свою нову вимогу в документі, нещодавно відправленому технічним фахівцям, вона поки що не реалізована. Це особливо важливо, зважаючи на те, що зазвичай у неавторизованному сервісі Apple вартість ремонту значно нижча, а швидкість та якість — вищі ніж у “офіціалів”.